2013年9月19日星期四

Le plus récent matériel de formation Autodesk Maya12-A

Avec l'aide du Pass4Test, vous allez passer le test de Certification Autodesk Maya12-A plus facilement. Tout d'abord, vous pouvez choisir un outil de traîner de Autodesk Maya12-A, et télécharger les Q&A. Bien que il y en a beaucoup de Q&A pour les tests de Certification IT, les nôtres peuvent vous donner non seulement plus de chances à s'exercer avant le test réel, mais encore vous feront plus confiant à réussir le test. La haute précision des réponses, la grande couverture des documentations, la mise à jour constamment vous assurent à réussir votre test. Vous dépensez moins de temps à préparer le test, mais vous allez obtenir votre certificat plus tôt.

Pass4Test est un site de provider les chances à se former avant le test Certification IT. Il y a de différentes formations ciblées aux tous candidats. C'est plus facile à passer le test avec la formation de Pass4Test. Parmi les qui ont déjà réussi le test, la majorité a fait la préparation avec la Q&A de Pass4Test. Donc c'est pourquoi, Pass4Test a une bonne réputation dansn l'Industrie IT.

Vous pouvez télécharger le démo gratuit pour prendre un essai. Vous aurez plus confiance sur Pass4Test. N'hésitez plus à choisir la Q&A Autodesk Maya12-A comme votre guide d'étude.

Avec la version plus nouvelle de Q&A Autodesk Maya12-A, réussir le test Autodesk Maya12-A n'est plus un rêve très loin pour vous. Pass4Test peut vous aider à réaliser ce rêve. Le test simualtion de Pass4Test est bien proche du test réel. Vous aurez l'assurance à réussir le test avec le guide de Pass4Test. Voilà, le succès est juste près de vous.

Code d'Examen: Maya12-A
Nom d'Examen: Autodesk (Maya 2012 Certified Associate Examination)
Questions et réponses: 30 Q&As

Maya12-A Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/Maya12-A.html

NO.1 What does the nConstraint Membership Tool for nCloth allows users to do?
A. Add vertices to a selected dynamic constraint
B. Remove vertices from a selected dynamic constraint
C. Both of the above.
D. Neither of the above.
Answer: C

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NO.2 How is a Soft Body different from a Rigid Body?
A. Afield can't be connected to Soft Body particles.
B. Rigid Bodies can't be affected by a Dynamic constraint.
C. A Soft Body can be keyframed using the Set Active Key command.
D. Rigid Bodies don't deform.
Answer: D

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NO.3 When choosing an NISC Video Image preset, in addition to image width and height, which
other setting is changed
A. Pixel Aspect Ratio
B. Renderable Camera
C. File format becomes TGA
D. Device Aspect Ratio
Answer: A

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NO.4 Which file format lets you exchange complex data between Maya and other software while
preserving the data's overall behavior?
A. OBJ
B. FBX
C. DXF
D. None of the above
Answer: B

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NO.5 "Swimming" is a potential problem with Projected textures. This is an effect where it looks like
the
animated object is moving or 'swimming' through the texture.
What can be done to fix this? Select all that apply.
A. If the object is just transforming and not deforming, parent the 3D Placement node to the
animated object
B. If the object is deforming, you can use a Texture Reference object or convert the file to a 2D
texture
C. If the object is deforming, you can bake the deformation by using Edit > Keys > Bake
Simulation
Answer: A,B

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NO.6 Which statement is most accurate?
DmapAutofocus...
A. adjusts the size of the square grid of pixels that's placed in front of the light for the first pass
Raytrace
Shadow calculation
B. is the attribute that controls the focal point used in depth of field calculation
C. controls the shadow anti-aliasing level used for the Raytrace Shadow calculation
D. is the attribute that automatically controls where the Dmap will be focused.
Answer: B

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NO.7 What modes can you work in when modeling with Subdivision surfaces?
A. Polygon mode and NURBS mode
B. Standard mode and Polygon mode.
C. Standard mode and Coarser mode.
D. NURBS mode and Component mode.
Answer: B

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NO.8 The shading network in a Normal 2DTexture Map is made up of which of the following?
A. One file texture node and a projection node that defines the texture's placement
B. One file texture node and the place2DTexture node that defines the texture's placement.
C. Two place 2DTexture nodes.
D. One place 2DTexture node and one place 3Dtexture node
Answer: B

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NO.9 To composite two layers together you would use...
A. Composition settings
B. Garbage Mask
C. Remap Color
D. Blend & Comp
Answer: A

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NO.10 What is the syntax to add a single-line comment in a script?
A. //
B. <>
C. "
D. ==
Answer: A

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Pass4Test est un site d'offrir la bonne Q&A Autodesk Maya12-A. Le produit offert par Pass4Test peut vous aider à réussir ce test très difficile. Si vous ajoutez le produit au panier, vous allez économiser le temps et l'effort. Le produiti Pass4Test est bien réputé dans l'Idustrie IT.

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