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Le test ISQI CTAL-TM-UK est bien populaire dans l'Industrie IT. Mais ça coûte beaucoup de temps pour bien préparer le test. Le temps est certainemetn la fortune dans cette société. L'outil de formation offert par Pass4Test ne vous demande que 20 heures pour renforcer les connaissances essentales pour le test ISQI CTAL-TM-UK. Vous aurez une meilleure préparation bien que ce soit la première fois à participer le test.
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Code d'Examen: CTAL_TM_001
Nom d'Examen: ISQI (ISTQB Certified Tester Advanced Level - Test Manager)
Questions et réponses: 65 Q&As
Code d'Examen: CTAL-TTA-001
Nom d'Examen: ISQI (ISTQB Certified Tester Advanced Level - Technical Test Analyst (CTAL-TTA_001))
Questions et réponses: 65 Q&As
Code d'Examen: CTAL-TM-UK
Nom d'Examen: ISQI (ISTQB Certified Tester Advanced Level - Test Manager (CTAL-TM_UK))
Questions et réponses: 65 Q&As
Si vous faites toujours la lutte contre le test ISQI CTAL-TTA-001, Pass4Test peut vous aider à résoudre ces difficultés avec ses Q&As de qualité, et atteindre le but que vous avez envie de devenir un membre de ISQI CTAL-TTA-001. Si vous avez déjà décidé à s'améliorer via ISQI CTAL-TTA-001, vous n'avez pas aucune raison à refuser Pass4Test. Pass4Test peut vous aider à passer le test à la première fois.
La Q&A lancée par Pass4Test est bien poupulaire. Pass4Test peut non seulement vous permettre à appendre les connaissances professionnelles, et aussi les expériences importantes résumées par les spécialistes dans l'Industrie IT. Pass4Test est un bon fournisseur qui peut répondre une grande demande des candidats. Avec l'aide de Pass4Test, vous aurez la confiance pour réussir le test. Vous n'aurez pas aucune raison à refuser le Pass4Test.
Dans cette société de l'information technologies, c'est bien populaire que l'on prenne la formation en Internet, Pass4Test est l'un des sites d'offrir la formation particulère pour le test ISQI CTAL-TM-UK. Pass4Test a une expérience riche pour répondre les demandes des candidats.
CTAL_TM_001 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/CTAL_TM_001.html
NO.1 You are about to release a test progress report to a senior manager, who is not a test specialist. Which
of the following topics should NOT be included in the test progress report? 1 credit
A. Product risks which have been mitigated and those which are outstanding.
B. Recommendations for taking controlling actions
C. Status compared against the started exit criteria
D. Detailed overview of the risk-based test approach being used to ensure the exit criteria to be achieved
Answer: D
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NO.2 Identify the THREE types of formal peer reviews that can be recognized. 1 credit
A. Inspection
B. Management review
C. Walkthrough
D. Audit
E. Technical review
F. Informal review
G. Assessment
Answer: A,C,E
certification ISQI CTAL_TM_001 CTAL_TM_001
NO.3 Explain how the above mentioned report may differ from a report that you produce for the project
manager, who is a test specialist Select TWO items from the following options that can be used to report
to the project manager and would not be included in a report to senior management. 1 credit
A. Show details on effort spent
B. List of all outstanding defects with their priority and severity
C. Give product risk status
D. Show trend analysis
E. State recommendations for release
Answer: A,B
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NO.4 What is the main reason why reviews are especially beneficial in the above-mentioned scenario? 2
credits
A. They ensure a common understanding of the product.
B. They find defects early.
C. They enhance project communication.
D. They can be performed without exercising the code.
Answer: D
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NO.5 A test log is one of the documents that need to be produced in this domain in order to provide evidence
of testing. However, the level of detail of test logs can vary. Which of the following is NOT an influencing
factor for the level of detail of the test logs being produced? 1 credit
A. Level of test execution automation
B. Test level
C. Regulatory requirements
D. Experience level of testers
Answer: D
ISQI examen CTAL_TM_001 examen certification CTAL_TM_001 certification CTAL_TM_001 CTAL_TM_001 examen
NO.6 Consider the typical objectives of testing. Which of the following metrics can be used to measure the
effectiveness of the testing process in achieving one of those objectives? 1 credit
A. Average number of days between defect discovery and resolution
B. Percentage of requirements covered
C. Lines of code written per developer per day
D. Percentage of test effort spent on regression testing
Answer: B
certification ISQI CTAL_TM_001 examen CTAL_TM_001 examen
NO.7 Considerable attention will be given in this project to defining exit criteria and on reporting back on their
status. Which combination of TWO exit criteria from the list would be best to use? 1 credit
I. Total number of defects found
II. Percentage of test cases executed
III. Total test effort planned versus total actual test effort spent
IV. Defect trend (number of defects found per test run over time
A. (i) and (ii)
B. (i) and (iv)
C. (ii) and (iii)
D. (ii) and (iv)
Answer: D
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NO.8 You have been given responsibility for the non-functional testing of a safety-critical monitoring &
diagnostics package in the medical area. Which of the following would you least expect to see addressed
in the test plan? 1 credit
A. Availability
B. Safety
C. Portability
D. Reliability
Answer: C
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