2013年12月18日星期三

IBM 000-023 examen pratique questions et réponses

Dans cette société, il y a plein de gens talentueux, surtout les professionnels de l'informatique. Beaucoup de gens IT se battent dans ce domaine pour améliorer l'état de la carrière. Le test 000-023 est lequel très important dans les tests de Certification IBM. Pour être qualifié de IBM, on doit obtenir le passport de test IBM 000-023.

Selon les feedbacks les professionnels bien réputés dans l'Industrie IT, Pass4Test est un bon catalyseur de leurs succès. L'outil de formation offert par Pass4Test leur aide d'économiser le temps et l'argent, le plus important est qu'ils aient passé le test IBM 000-023 avec succès. Pass4Test est un fournissur fiable. Vous allez réaliser votre rêve avec l'aide de Pass4Test.

Code d'Examen: 000-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As

Pass4Test est un catalyseur de votre succès de test IBM 000-023. En visant la Certification de IBM, la Q7A de Pass4Test avec beaucoup de recherches est lancée. Si vous travillez dur encore juste pour passer le test IBM 000-023, la Q&A IBM 000-023 est un bon choix pour vous.

Vous aurez une assurance 100% à réussir le test IBM 000-023 si vous choisissez le produit de Pass4Test. Si malheuresement, vous ne passerez pas le test, votre argent seront tout rendu.

Vous pouvez trouver un meilleur boulot dans l'industrie IT à travers d'obtenir le test IBM 000-023, la voie à la réussite de votre professionnel sera ouverte pour vous.

000-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/000-023.html

NO.1 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support? (Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the resolution of
the problem.
Answer:C D

certification IBM   000-023   certification 000-023

NO.2 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D

IBM   000-023 examen   000-023

NO.3 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end users account.
Answer:C E

certification IBM   certification 000-023   000-023   000-023

NO.4 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D

IBM   000-023   certification 000-023

NO.5 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E

IBM   000-023 examen   000-023

Dans l'Industrie IT, le certificat IT peut vous permet d'une space plus grande de se promouvoir. Généralement, la promotion de l'entreprise repose sur ce que vous avec la certification. Le Certificat IBM 000-023 est bien autorisé. Avec le certificat IBM 000-023, vous aurez une meilleure carrière dans le future. Vous pouvez télécharger tout d'abord la partie gratuite de Q&A IBM 000-023.

没有评论:

发表评论